🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آلودگی هوا ..

(ثبت: 2078) مرداد 6, 1395 

بسمه تعالی

 

شهر را آلودگـی های هوا  پر کرده است

جیب مسئولان بالا را   طلا پر کرده است

 

پیش از این دستور  عریـانی ،  رضا خان داده بود

بد حجابی  زین سبب هرکوچه  را  پر کرده است

شیخ ما فتوای عریـــــان می دهد این روز ها

شهرک زیبا رُخـــان را ، دلربا پر کرده است
 

حاجی احساس خطر کرده ، منا را بسته اند

کعبه را امروز  تزویر و ریــا پر کرده است

 

از بساط  بینوایــان  ” آه ”  را دزدیده اند

دادگاه عدل را ظلم و جفا  پر کرده است

 

شاه با امیدواری ، چشم گریـان می رود

کاخ سعد آباد را باد صبا پر کرده است !

 

انقلاب از بــــــرج آزادی کمی پایین ترست

گوش استقلال خواهان را صدا پر کرده است

 

از دهان سرخ مسئولان چــرا خون می چکد ؟

کوچه های شهر را فقر  و گدا پر کرده است

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):