🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آمد رمضان و شیر باید بخوریم

(ثبت: 257589) فروردین 3, 1402 

 

آمد رمضان و شیر باید بخوریم
سوپ و رطب و پنیر باید بخوریم

سهمیۀ پول نفت چون پر زد و رفت
نانِ بخور و نمیر باید بخوریم

 

#مهدی_سیدحسینی

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 3, 1402

    عمری ست تمامِ ماه هایم این است
    یک لقمه ی نان عجب مرا شیرین است

    صد شکر که نانِ خالی و نق نقِ یار
    ای دوست کزین دو سفره ام رنگین است

    سلام بر خداوند طنز

    ایام به کام
    سفره ات پر از طیهو و ماهی سفید

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. مهدی سیدحسینی

    فروردین 3, 1402

    درود استاد
    سپاس از لطفتون
    سالی سرشار از سلامتی و دلخوشی برایتان آرزومندم 🌷🌷

  3. علی زمان خانمحمدی

    فروردین 5, 1402

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه

  4. امیررضا فرجوند

    فروردین 7, 1402

    باسلام و درود ، بسیار عالی 👏👏
    طاعات قبول

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 7, 1402

      درود بر شما
      طاعاتتون قبول
      سپاس از حضور گرمتون 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا