🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آموخته است قرمزهای زندگی را بیشتر رنگ کند

(ثبت: 252276) مهر 30, 1401 

 

کودکی من و تو
در میانِ مرزهای سیاه و سفید بزرگ شد
و با موهایی جوگندمی به سربازی رفت!
او چشمی در شرق دارد
و چشمِ دیگرش غربی است
در بین نبود و بودِ خویش به پیری حروف فکر می کند
فصلی زرد دارد که فقط در نوجوانی باران جوانه می زنند
یاد گرفته است سیاه باشد
آموخته است قرمزهای زندگی را بیشتر رنگ کند
کفش هایش همیشه
با پای برهنه کوچه ها را قدم می زنند
سال هاست که کودکی من و تو
جوانی ، نوجوان است!
و گزاره هایی کال و نهادهایی رسیده دارد
او می گذارد و می گذرد…!

 

عابدین پاپی(آرام)

 

 

 

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا