🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آنسوی دلتنگی

(ثبت: 2807) آبان 21, 1395 
آنسوی دلتنگی

گاهی سکوتت

بانی گریه هایم می شود

وقتی آنسوی دلتنگی آغوشت

تن پوش جسمی دیگر است

آسمان دلم ابری ست

هق هق تنهایی ام را گوش کن

از تمام لحظه های بی توام بغض می بارد

سر چشمان من

و من باز در چهره خاموش خیالم

چای را با نفس گرم تو خواهم نوشید

  و به صبح

وعده دیدار تو را خواهم داد…

ماهک 20 آبان 1395