🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آنطرفتر

(ثبت: 263027) مرداد 27, 1402 

شعر:

آغاز
گیسوگره زده به ریل جبر
به تیغ هر ثانیه
کشته
می شود
هردوباره بر می خیزد
به دوید در بی جهت
برگی
م
ی
ا
ف
ت
ا
د
به بازی پر خطر آغوش رفت
در خش خشی
ازخرد شدن
در مبهم گامهای غبار
گم می شود
آن تفسیربی باز گشت
تویی و من
هرطلوع
بدرقه ات بود
به
دخمه های دهان گشود هزار غروب
و
تو
می رقصیدی
در بزم پر آکند
هی
کف
زیر بی شمار پوزخند
آنطرفتر
مژگان
باران بی صدا تقسیم می کرد
آنطرف تر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مرداد 27, 1402

    سلام جناب رشنو
    کمتر سعادت زیارت شما نصیبم می شود و ای کاش بیشتر این سایت بیایید .

  2. مرداد 31, 1402

    سلام
    تقطیع کمی غلیظ است و بنظر حقیر لزومی به افراطش نیست.
    برقرار باشید و نویسا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا