🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آنچه شد باعث تبعیدی ما گندم بود

(ثبت: 2061) مرداد 4, 1395 

آنچه شد باعث تبعیدی ما گندم بود

نه هماغوشی با دختررزدرخم بود

عشق حوا به دل آدم افکند خدا

حاصلش حیرت وسرگشتگی مردم بود

این نه عشق است که هرکوچه وبازاری هست

عشق حرفیست که درسینه ی مردم گم بود

«آسمان بارامانت نتوانست…» که خم

زیر این بار کمرهای همه انجم بود

خواست شیطان که زندآتش برآدم ،دید

هوس حوا آن آتش را هیزم بود

چیست شادی تو بی آنکه بهشتت بدهند

شرط اول عشق و آزادی دوم بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. زهره خسروی

    مرداد 5, 1395

    سلام

    بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا