🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “آه ای وطن”

(ثبت: 253392) آذر 3, 1401 

 

حال ما هم خوب نیست
اینجا حرف اول را فقط “خون” میزند
“مرگ” هم پای پیاده
در پیِ جان های مردم می دود.
حال ما هم خوب نیست،
زندگی ها از دهان افتاده است.
بغضی درون گلو ضجّه می زند:
آه ای “وطن”
کجاست پاره های تنم…؟

 

#دنیا_تیموری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. “مرگ” هم پای پیاده
    در پیِ جان های مردم می دود
    همین دوسطر روایت دردها و غمها و بغضهای ماست
    درودها برشما و بغض چکیده از قلمتان
    ماناباشید و شاعراگی هایتان مستدام

    • دنیا تیموری

      آذر 3, 1401

      درود و بی نهایت سپاس از همراهی و نظر ارزشمندتون🙏🌸
      به امید اتفاقات خوب و قشنگ🌺

  2. جواد مهدی پور

    آذر 3, 1401

    درود بر شما بانو تیموری گرانقدر

    از شعر پر احساس پاک شما بهره مند شدم

    سر بلند باشید به مهر

    💐💐💐🙏🙏👏👏👏👏👏🌹

    • دنیا تیموری

      آذر 3, 1401

      درود و سپاس از نگاهتون.
      بمانید به مهر🌺

  3. درود سرکار خانوم تیموری
    شعر به لحاظ احساس اجتماعی و شخصیت اجتماع بسیار قابل احترام چنان خود شماست،و سطر اول را عمیقا باور دارم.
    با امید شادی و سلامت برای شما و خانواده ی محترم و از آن بزرگتر میهن ما.🌺

    • دنیا تیموری

      آذر 14, 1401

      درودها و بی نهایت سپاس از نگاه و نظرتون🙏🌹🌹🌹

  4. درود درود مهربانوی ارجمند
    ❤️🌹🌹❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا