🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوا

(ثبت: 216882) آبان 4, 1398 

کسی از ما داره گریه می کنه

هق هقش رو تو گلو گم می کنه

کسی در تنهائی هاش کمک می خواد

ولی ما فکر می کنیم کتک می خواد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سلام و درود بر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا