🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آپارتاید

(ثبت: 264591) مهر 21, 1402 

 

از بیهوشی در امدم
انقدر تنها هستم
انقدر که بغض دارم
این تنهایی  می کشد می ساید در هم می کشد
بغض امانم نمیدهد
از ایران بانو دلخورم فرزندش را نمی بیند
شاید چون حلقه ی اشک دید چشمانش را تار  کرده
مادر من مادر دلگیر و زیبای من
ایران من ایران من
وطن پاک و مطهر من
که دست خورد ناملایمات گشته ای
در سکوتی رعب اور
در سیاست های  آپارتاید
نگو نگو که آیا بر تو هم روا داشته است
این مردم فراموش کار زمانه
جانم فدای تو  سرزمین من ایران من

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 21, 1402

    سلام‌ و درود

    به وبسایت پاک‌ خوش آمدید🌹🌹🌹

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌱

    • کامی راد

      مهر 21, 1402

      درود بر شما وقت بخیر استاد گرامی
      سپاس از محبت شما
      مهرتان پایدار
      🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا