🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیینه رخ

(ثبت: 5654) اسفند 16, 1396 

                                                                                 

اندوه، کنارِ خلسه، خواب است

در شیشه ی شعرِ گل، شراب است

این ابرِ لطیفِ چشمه آغوش

چون پیکِ بهار در شتاب است

آیینه رُخی به سینه داریم

ساغر به کفی که تشنه یاب است

هم خانه ی بافه بافه، شب بو

هم شانه ی حلقه حلقه، تاب است

تنبور و چگور و دف بیارید

شالوده ی شهرِ غم بر آب است

بادا ببرد به بهترین حال

لشگر شکنی که در نقاب است

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اسفند 20, 1396

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد بانو پانته آ عسکری گرامی

    از شعر بسیار زیبایتان لذت بردم

    خیلی عالی ست

    درود بر شما

    زنده باشید

    • پانته‌ آ عسکری

      اسفند 21, 1396

      سلام و تقدیم احترام

      خوشحالم که مورد تایید شما ادیب ارجمند قرار گرفت

      سلامتی باشد و شادکامی

  2. مهران اسدپور

    اسفند 21, 1396

    درودها خواهر زیبانگار…

    زیبا و دلچسب…

    توفیقتان افزون باد.

    • پانته‌ آ عسکری

      اسفند 25, 1396

      سلام و 

      سپاس فراوان از حسن نگاه تان

      برقرار و بهروز باشید

  3. اکبر رشنو

    اسفند 28, 1396

    سلام ودرودها

    همیشه عالی و ارزنده

    همراهی و حسن نظرتان را   ارج گذاشته

    سالی پر بار و سرشار از  الطاف  خداوند  عزیز را  برای

    حضرتعالی

    وخانواده بزرگتان   را  مسئلت دارم

    همیشه باشید به مهر و نیکوییهای  خداوند  بزرگ

    • پانته‌ آ عسکری

      فروردین 29, 1397

      سلام های بی پایان استاد ارجمندم

      روزگار بر مدار مراد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا