🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابر ابهام

(ثبت: 258285) فروردین 22, 1402 
ابر ابهام

 

چه کسی می گوید ماه نمانَد پسِ ابرِ ابهام؟
آن طنابی که فشرد
حنجره ی در بندِ بغضت را
مدتهاست
“ماه” را دزدیده
و همه انگاری به نبودِ مهتاب
به سکوتِ بغض آلودِ حنجره ها
به غمِ ممتدِ این پنجره ها
باز هم خو کردند…

 

پ.ن:
و فقط دلتنگی می فهمد
حالِ آدینه ی غمگینِ مرا…

 

مه ناز نصیرپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 22, 1402

    سلام و درود

    زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا