🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ابر استحمار

(ثبت: 231765) مهر 12, 1399 

 

ابر استحمار ، ذهن ما پوشانده است

اين مسلمانى دگر خشكانده است

نامسلمانى زمين پر كرده است

حق كشى ها خانه ويران كرده است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا