🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اثیر

(ثبت: 6655) شهریور 24, 1397 

نگاه
پر جرقه های جنون
آتشگاهم
روی زبان شعله
شعر می شوم ، روشنی 
تار درهم می شکست…
اثیر آسمان تویی!
در معبد جان
برقص سرخ باده بدست…
برقص…!

#اکبر رشنو

bijade-jonoon@