🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 احسن الحال

(ثبت: 224633) فروردین 13, 1399 

 

کاش دستی برساند ، به تمنای همه

کاش خطی بکشاند ، به خطاهای همه

هرچه کردیم ، بجز ظلمت و اجحاف نبود

مرهمی را برساند ، رود اندوه همه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 13, 1399

    روزی کی خواهد آید به دور از اگر و کاش

    به امید همان روز می مانیم

    سلام و درود

    استاد

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    دست بالا دست بینی آن خدا
    با یداللّهی یدی ، بس ماجرا

    گر چه ظلمت روشنایی روز بین
    با امیدی دور از هر یک خطا

    ولی اله بایبوردی

    13 / 01 / 1399

    🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  2. فروردین 14, 1399

    درود و سلام بر شما
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا