🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اختر بی رونق ایام

(ثبت: 225976) اردیبهشت 10, 1399 

 

آشفته دلی مثل سر زلف سیاهی
چون برگ خزانیکه رود بر سر راهی

شب را به سحر دوخته ای تا که بتابد
در برکه ی چشمان تری جلوه ماهی

دل می‌زنی ای اختر بی رونق ایام
پابند غم و حسرتی از تخت و کلاهی

با کشتی وارونه دنیا چه توان کرد
روزیکه نباشد اثر از پشت و پناهی

در معرکه هر دو جهان غرقه بخونست
آن را که نشد لطف خدا یار و سپاهی

صد سال اگر عمر کنی شادی و غم را
این ثانیه ها طی بشود خواه نخواهی

ترسم نرهد پای تو معصومی از این دام
با فرصت جامانده که مشغول گناهی

 

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 12, 1399

    درود ها استاد معصومی
    بسیار زیبا و دلنشین است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا