🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اختلاس

(ثبت: 239560) خرداد 27, 1400 

 

گرگها , ای آشنا با بیشه ها
شب سحر شد در خروشِ ریشه ها
ریشه هاتان گرچه صوری می نمود
ننگتان باد از همه اندیشه ها
رسم و آئینِ شما نامردمی ست
دستتان در زیرِ تیغِ تیشه ها

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. بداهه ای تقدیم شما
    شعری بگفتی
    از فصل سرد
    کوهساران شد
    از شعرتوسر سبز
    🌷🌹🌺🌷🌹🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا