🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اربعین

(ثبت: 250884) شهریور 17, 1401 
اربعین

 

در اربعیــن شـــاه شهیــدان
جبــریـل نکته ای ز خدا گفت

تا ســـوگــــوار گرد هم آییم
«حبّ الحسین یجمعنا» گفت.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    شهریور 17, 1401

    سلام اجرتان با سالار شهیدان
    در بارگاه قدس که جاي ملال نيست
    سرهاي قدسيان همه بر زانوي غم است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا