🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جهاد تبیین

(ثبت: 266736) دی 15, 1402 
جهاد تبیین

ای جلوه ی صادر نخستین زهرا(س)
آیینه ی حق نمای آیین زهرا(س)

همپای علی (ع) امام تقوا بودی
آغازگر «جهاد تبیین» زهرا(س).

 

 

 

نظرها
  1. درود بر استاد خوش عمل ارجمند
    👏👏👏👏👏🌸

  2. صفا یغمایی

    دی 15, 1402

    درودتان حضرت استادخوش‌عمل بزرگوار.
    عالی‌ست
    اجرتان با حضرت زهراسلام‌الله علیها
    🌺🌺🌺

  3. درودتان استاد 🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا