🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ارمیای دل

(ثبت: 233054) آبان 10, 1399 
ارمیای دل

 

درد دلم براى دلم مى ماند
حرفم در انزوای دلم می ماند

شايد تنم به مرگ ببازد اما
صد سال ارمياى دلم مى ماند

خون شد فرات سينه ولى اعجازت
در دشت نينواى دلم مى ماند

وقتی که ابرهای سخن پربارند
بر گونه قطره های دلم می ماند

با هر کسی غریبه شوم، تنهایی
همواره آشناى دلم مى ماند

دست تو بقچه ی سفرم را بسته
یار است و پابه‌پاى دلم مى ماند

باران سنگ، آینه ی دل را شست
بر هر چه سنگ، جای دلم می ماند

با عطر یاس‌‌ها، به تو پر خواهم زد
در باغ، ردّپای دلم می ماند

اسرار كيمياى غزل مكتوم است
بين من و خداى دلم مى ماند…

#غزل_آرامش

‏@ghazalaramesh

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 10, 1399

    🌹🌹🌹
    💐💐
    🌺

  2. جواد مهدی پور

    آبان 10, 1399

    درود ها بر شما استاد گرامی بانو آرامش

    زیبا ست

    بهره مند شدم از شعر قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

  3. مازیار نژادیان

    آبان 10, 1399

    درودها خانم آرامش
    چون همیشه غزلی زیبا از قلم خوش نگار شما خواندم
    امید که هماره نویسان و شادکام باشید.
    🌹🌹🌹🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    آبان 10, 1399

    با هر کسی غریبه شوم، تنهایی
    همواره آشناى دلم مى ماند

    دست تو بقچه ی سفرم را بسته
    یار است و پابه‌پاى دلم مى ماند

    👏👏👏👏👏

    سلام غزل عزیز

    بار دیگر این اثر باشکوهت را خواندم و لذت بردم
    مانند همیشه عالی ست.
    شاهکارهایت کم نیست

    در پناه خدا 🌹

  5. اکبر رشنو

    آبان 10, 1399

    درودها

    بر شما

    عالی غزلی

    با مغز ومعنا و پر احساس ونغز

    و

    دستمریزاد 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃🌈

  6. موسی عباسی مقدم

    آبان 10, 1399

    درود بر غزل بانوی آرامش بسیار عالی بود بزرگوارشادکام باشیددر پناه خدا🌷🌹🙏🍃💐🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا