🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار غزل آرامش
غزل آرامش

فنجان فرصت

غزل آرامش 30 فروردین 1403

عرشیان، “اهل بهشت” اول خطابت کرده‌اند

بعد از آن اما، سزاوارِ عذابت کرده‌اند

غزل

خوانش: 139

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

اوج می‌گیرم به ترفندی که در شأن من است

می کشم سر تا دماوندی که در شأن من است

غزل

خوانش: 215

سپاس: 6

تعداد نظر: 9

 

شب آشیانه می‌شود که نور را بغل کنی

غزل

خوانش: 319

سپاس: 10

تعداد نظر: 10

قلمزنی‌‌ست دلم؛ زخم سینه‌ام ‌کاری

مرور می‌کُنَدَم ضربه‌های تكرارى

غزل

خوانش: 322

سپاس: 7

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 4

خلوتِ خاموش جانم خانه‌ی پروانه‌هاست

قصه‌ام آغشته با افسانه‌ی پروانه‌هاست

غزل

خوانش: 300

سپاس: 13

تعداد نظر: 6

 

شب دلم را زده؛ خورشید نشانم بدهید

غزل

خوانش: 559

سپاس: 11

تعداد نظر: 20

 

نمى‌شود همگى بر روال هم بشویم

غزل

خوانش: 528

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

من آن لِنجِ بی‌لنگرم در خلیج

غزل

خوانش: 335

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

 

دنیا به زعم فاصله برپاست

غزل چهارپاره

خوانش: 351

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

 

هر دقیقه یک نفر را از سرِ نخ می برند

خوانش: 1112

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

چه زیبا می‌شود با ساز چشمانت هم‌آوایی

خوانش: 427

سپاس: 6

تعداد نظر: 7

🌟🌟🌟

ما سقوط نه! هبوط داشته ایم… ما که از آسمان نیفتادیم!

خوانش: 595

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

غزل آرامش

برزخ معاصر

غزل آرامش 24 فروردین 1400

 

فضا پر از نمِ دم کرده‌ی بنادر بود

خوانش: 690

سپاس: 8

تعداد نظر: 6

 

پروانه جان! پرواز کن… آشوب را با خود ببر

خوانش: 642

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

☕️

گرفته کافه‌ی تقدیرت

خوانش: 448

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

بسترى ابريشميـــــن از واژه هاى پَرپَــرم

خوانش: 492

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

ابر سكوت را به سرم سايه مى كنم

خوانش: 643

سپاس: 6

تعداد نظر: 3

 

با هر چه هست دور‌ و برت خوش باش

غزل چهارپاره

خوانش: 660

سپاس: 8

تعداد نظر: 5

 

شعاع نور، به شب تازيانه خواهد زد

خوانش: 340

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

خورشید شد دلم که بسوزد الی‌الابد

دوبیتی

خوانش: 950

سپاس: 6

تعداد نظر: 5