🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در ازدحام بی‌کسی

(ثبت: 264981) آبان 3, 1402 

 

شب آشیانه می‌شود که نور را بغل کنی
خیالِ ماه و برکه‌ی بلور را بغل کنی

شبیه بچه‌ماهیان، هوای رقص می‌کنی
به دوشِ موج می‌خزی، که تور را بغل کنی

لحاف مِه کشیده‌ای به چشمهای ابری‌ات
فراغتی که خاطرات دور را بغل کنی

بخارِ آه، می‌وزد که در هوای داغی‌اش
سکوت واژه‌های ناصبور را بغل كنى

در ازدحام بی‌کسی، به خود پناه می‌بری
که وسعتِ نبودِ یک حضور را بغل کنی

به عرش می‌کشد تو را،حَرای سینه‌ات،اگر
رسول دردهای نوظهور را بغل کنی

رفیق پابرهنه‌ی سکونِ سنگ و صخره‌ها
بمان؛ که قله‌های بی‌عبور را بغل کنی

هنوز خام مانده‌ای تو از هراسِ سوختن
کجای قصه حاضری تنور را بغل کنی؟

 

 

 

نظرها 10 
  1. به عرش می‌کشد تو را،حَرای سینه‌ات،اگر
    رسول دردهای نوظهور را بغل کنی

    سلام و درود
    بسیار زیباست

  2. طارق خراسانی

    آبان 3, 1402

    هنوز خام مانده‌ای تو از هراسِ سوختن
    کجای قصه حاضری تنور را بغل کنی؟
    سلام‌ غزل عزیز
    دل شیر میخواد کسی تنور داغ را بغل کنه و بعضی ها از تنور داغ ترند و آتش را بغل می کنند
    غزل های آرامش همیشه زیبا هستند
    در پناه خدا 🌱👌👏👏👏👏👏👌🌱

  3. درود و احترام غزل آرامش شاعر بزرگ
    بسیارعالی سروده اید بسیارعالی
    در وزنی که علاوه بر رویکرد معیار زبان شعر دارای قابلیت سرود و ترانه نیز هست
    تصاویر حاصل از تخیل بکر و آراسته است
    با اشتیاق خواندم و لذت بردم💐🌿🍃🙏🙏🍃🌿💐💐🌿🍃🙏

  4. معین حجت

    آبان 4, 1402

    درود بانو …
    عالی سروده اید👏💐

  5. طلعت خیاط پیشه

    آبان 4, 1402

    گلبانوی ارجمند
    سرکار خانم غزل آرامش
    مثل همیشه بسیار زیبا سروده اید درود بر شما
    🌺👏🌸👏🌺👏👏💐🌿🍃

  6. علی معصومی

    آبان 4, 1402

    درودها بر شما
    بانو ارامش ارجمند
    ♡♡♡
    🌹🌿🌹🌿

  7. مهدی سیدحسینی

    آبان 13, 1402

    درود خانم آرامش
    قلمتان نویسا 🌹🌹

  8. غلامحسین جمعی

    آبان 18, 1402

    درودو سپاس بر شاعر با ذوقو فرهیخته ام سرکارخانم غزل آرامش دست مریزاد بزرگوار

    زیبا و دوست داشتنی همچ.ن غزلهای پیشین و ارزشمندتان

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏👏👏👏

  9. باسلام
    درود بر شما و چنین شعر زیبایتان

  10. محمد ورچندی

    اردیبهشت 18, 1403

    کلامی نیست جز؛

    «بهترین شاعره ی دورانید شما»

    ممنونم که میسرایید.💕🧿👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا