🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ازعشق تو مردن…

(ثبت: 212272) مرداد 1, 1398 
ازعشق تو مردن…

دیگرحرف ها عاشقانه نیست…

تمام من از عشق تو مردنست

م. مهتاب

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. امیر جلالی

    مرداد 1, 1398

    عشق از واژه عشقه ( با فتحه بر ع و ش و ق ) می آید و آن گیاهی است که دور یک گیاه دیگر می پیچد و آنقدر می پیچد و آن گیاه را در بر می گیرد تا آن گیاه می میرد و نیست می شود. عشق یعنی همین … یعنی فنا شدن در معشوق…
    خانم ایزد سرشت ،با آنکه کوتاه بود بسیار بی نهایت بود…
    درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    مرداد 1, 1398

    سلام و درود
    گاهی یک مفرد خودش یک کتاب است
    بیت موفقی ست
    مفردی که منحصر بفرد است.
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  3. ” دیگرحرف ها
    عاشقانه نیست… ”
    بود اگر، فقراتم
    پل رستگاری بود و
    سینه ی برشته ام
    مملو از زخم کاری!

    پ….

    درود ها بانو…

  4. درود برشما🌷🌷🌷

  5. فریبا نوری

    مرداد 1, 1398

    سلام مهتاب عزیز
    به نظر من
    با توجه به رعایت نیم فاصله در نوشتار (دیگرحرف ها) هم در تصویر و هم در متن،
    تنها یک خوانش از متن محتمل است: حرف های دیگر عاشقانه نیست: (و در نتیجه تنها همین یک حرف عاشقانه است) تمام من، از عشق تو مردن است.
    خب این یک مانیفست است و می تواند موافق و مخالف داشته باشد و خوب است که در نظر دهی دوستان درباره ی آن هم صحبت شود.

  6. نسرین حسینی

    مرداد 2, 1398

    کوتاهی زیبا بود

    درودها مهربانوی عزیز

    ما گنه کردیم ودل دادیم به عشقی آتشین
    تازه فهمیدیم این دلدادگی افسانه بود
    نسرین حسینی
    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا