🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از دست رفته

(ثبت: 233153) آبان 19, 1399 

 

اينهمه نقش كه بر تارك ما حك شده است

شمه اى از رخ خاريست كه برفك شده است

فطرتى را كه به روزى همه اش آينه بود

در ميان خس و خاشاك همه شك شده است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 19, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 19, 1399

    درود بر شما
    بسیار زیباست
    قلمتان سبز🌿

  3. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    سلام و درود🌹🌹🌹

  4. مينا امينی

    آبان 19, 1399

    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا