🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از دل بی قرار

(ثبت: 251404) شهریور 28, 1401 

سروش هایی تقدیم شما خوبان:

سروش 1

من اگر دوست دارمت، چه عجب؟

وین چنین بی قرارمت، چه عجب؟

سر به سر، دل سپارمت، چه عجب؟

تو بگو کیست نیست عاشق تو.

سروش 2

باد بوی حبیب آورده

حال “اَ مَّن یُجیب” آورده

بر سر آورده

به سر آورده

از دل بی قرار، تاب شکیب.

سروش 3

غزلی را اگر پیاده شویم

چند فرسخ، دچار جاده شویم

خاک و خورشید و باد و باده شویم

اگر این گونه صاف و ساده شویم

با دل ما، چه می کند دلخواه؟!

 

(محمدعلی رضاپور)

و البته باید برای خیلی چیزها تسلیت گفت!

 

 

 

 

نظرها
  1. آرمان پرناک

    شهریور 28, 1401

    درود بر جناب رضاپور گرانقدر
    همه زیبا بودند بخصوص سروش سومی
    روز شعر و ادب فارسی با تاخیر بر شما استاد و ادیب گرامی مبارک باشد.
    مانا باشید
    🙏🌹

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 28, 1401

      سلام و درود تان جناب پرناک عزیز
      همچنين بر شما مبارک باشد
      🌹🙏🌹

  2. فریبا نوری

    شهریور 28, 1401

    سلام و درود
    این شعرهایتان نمایندگان خوبی برای ساخت مورد نظرتان هستند به زعم من 🌷🌷🌷

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 28, 1401

      سلام و درود و سپاس از لطف شما بزرگوار 🌷🌷🌷🌷

  3. علی معصومی

    شهریور 28, 1401

    درودها دوست خوبم
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿

  4. نسرین حسینی

    شهریور 29, 1401

    زیبا بودن درودها برشما قلمتون نویسا 🌺🌺❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا