🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از ساحل سنگی…

(ثبت: 270449) خرداد 29, 1403 

 

از ساحل سنگی ام جدا خواهم شد
با قطره و موج همصدا خواهم شد
عمریست در آرزوی رفتن هستم
طغیان کند این رود رها خواهم شد!

🔻🔻🔻

ای کاش که دست او به دستم می خورد
از ماندن در حاشیه روحم آزرد
هرچند که سنگم عاقبت روزی هم
این رود مرا چو قطره با خود می برد!

🔻🔻🔻
از دامن این ساحل پر غم ببری
با بارش نرم ابر نم نم ببری
من صخره ام  ای کاش سر دوش خودت
ای رود چو قطره ای مرا هم ببری!

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا