🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با خودش پیرم کرد

(ثبت: 269927) خرداد 5, 1403 

 

همراهم ماند و با خودش پیرم کرد
از هرچه به جز تو داشتم سیرم کرد
من از همه زخم خوردم ای عشق ولی
زخم تو چرا فقط نمک گیرم کرد!؟

🔻🔻🔻
نم نم نم نم علاج ویرانی کرد
این ناحیه را پراز فراوانی کرد
خشکید لب چشمه ولی باران باز
از راه رسید و آب درمانی کرد!

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا