🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از سربه نیست

(ثبت: 287) آذر 8, 1394 
از سربه نیست

منی که با خود مستانگی همآغوشم
چه باشی و چه نباشی دراین جسارت شب،
چگونه بی تو بسوزم، منی که غرق توأم؟
بمان و بیدارم کن ازاین شرارت و تب

چرابه فکر توباشم، چرابه فکر منی؟!
تمام میشود آخر تماممان به خدا!…
من ایستاده ام اینجا به حق حس و غزل
به احترام جلال ِ سلاممان به خدا!

من ایستاده ام اینجا به حق آتش و خون
به حق قلب بهشتت که عین ایمان است…
نگاه هرزه ی مردم، جهنم من و توست
وتوی مغز خیابان چقدر شیطان است

هزار وصله ی ناجور ،بین ما افتاد
جهان عشق من و تو هنوز موهوم است
میان این تن ویران، دلم برای تو بود
دلی که ساکت و بی جان، دلی که معدوم است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام  بر دده گلم 

    زیبا سرودی  قشنگ بید

    دست طلا

  2. نگار حسن زاده

    آذر 9, 1394

    سلام و عرض احترام بانوحاجی خانی عزیز

    از طرف خودم و به نیابت از استاد خراسانی که در سفر هستند خیرمقدم عرض می کنم…خوش آمدید به خانۀ خودتان

    خوشحالم که در خدمتتون هستیم و می تونیم از قلم هنرمندتون مستفیض بشیم

    شعر بسیار زیبایی بود

    درود بر شما

    • سلام خانم نگار عزیز

      ممنون از لطف و محبت شما

      پاینده باشین

  3. سوگند صفا

    آذر 9, 1394

    سلام و درود…

    واقعا که زیبااااااا بود….

    احسنت….

    موفق باشین انشالله دوست شاعرم….

    • آرزو حاجی خانی

      آذر 10, 1394

      سلام

      ممنون از اینکه خوندید

      زیبا خوندید

      پاینده باشین دوست عزیزم

  4. طارق خراسانی

    آذر 10, 1394

    من ایستاده ام اینجا به حق آتش و خون
    به حق قلب بهشتت که عین ایمان است…
    نگاه هرزه ی مردم، جهنم من و توست
    وتوی مغز خیابان چقدر شیطان است

    با سلام و درود  و خیر مقدم

    بسیار فاخر و زیبا سروده اید

    در پناه خدا شاد زی…………………………………………………………………………

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا