🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از سمت راست

(ثبت: 5490) بهمن 23, 1396 

مواظب ­ام

شست پای این همه آدم

نرود توی چشم چپ­ ام

راه که می روم

از سمت راست خودم می ­پیچم

مبادا

تعلق خاطری پیدا کنم

به این همه طناب

که گوشه کنار شهر

برپا شده اند

حواس‌ام توی کیف‌ام است

به جای اسکناس

می‌دهم دست راننده

آقا! همین بغل…

 نگه دار آقا. پیاده می­ شوم!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 24, 1396

    سلام  بانو استاد نوری گرامی

    لذت بردم از شعر پاکتان

    زنده باشید

    • آرزو نوری

      بهمن 29, 1396

      سلام آقای مهدی پور گرامی. سلامت باشید. ممنونم از لطف شما

  2. طارق خراسانی

    بهمن 24, 1396

    سلام و درود بر گوهر شعر پاک

    قدر دختر شاعرم را به خوبی میدانم 

    شعرهایت بی نظیرند 

    در پناه خدا وجودت بی گزند 

    • آرزو نوری

      بهمن 29, 1396

      سلام استاد

      خجالت می دهید. لطف دارید به بنده حقیر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا