🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 من و تو

(ثبت: 248691) تیر 1, 1401 

 

من ابر بودم
برای باریدن
تو از بی آبی دشتها می گفتی

من خورشید بودم
برای تابیدن
تو از سیاهی شبها می گفتی

من کنار تو بودم
تو مرا نمی دیدی

 

 

 

 

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 1, 1401

    سلام
    تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم
    روزی سراغ وقت من آئی که نیستم

  2. سیاوش آزاد

    تیر 1, 1401

    سلام آغاز فصل زیبای تابستان و بلندترین روز سال مبارک باد
    سوالی از محضر دوستان می پرسم
    چرا در وصف تابستان شعر چندان گفته نمی شود و ظاهرا از آمدنش خوشحال نمیشوند و تبریک نمی گویند؟

  3. طارق خراسانی

    تیر 1, 1401

    سلام خانم آرزو نوری

    زیباست
    اشعار شما انفجاری ست
    این کوتاه زیبا در دل انقلابی برپا کرد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

  4. 🌹🌹🌹

  5. فریبا نوری

    تیر 1, 1401

    شکواییه عاشقانه ای صمیمی و زیبا

    🌹🌹🌹

    درود بانو نوری عزیز

    🌷🌷🌷

  6. مهدی سیدحسینی

    بهمن 11, 1401

    درود🌷🌷

  7. کامران عرفانی

    آبان 7, 1402

    مثل همیشه پر احساس و بشکوه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا