🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روایت

(ثبت: 247413) اردیبهشت 11, 1401 

 

عقربه‌ها
حول یک لحظه می‌چرخند
وقتی سرم
سنگین از شراب
به زمین می‌رسد
و تنها پرچین دشت
مژگان بلند توست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 11, 1401

    سلام آرزو جان
    خیلی زیباست، لذت بردم
    خدا پیاله ای هم نصیب ما کند

    در پناه مهربان مهر آفرین 🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

  2. امیر وحدتی "یگانه"

    اردیبهشت 15, 1401

    درودها مهربانوی ادیب. سپید زیبایی است.
    🌷🌷

  3. بهمن 16, 1401

    خواهرم خیلی قشنگه

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا