🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آتنا

(ثبت: 247108) فروردین 29, 1401 

 

به جزئیات فکر نمی کنم!
لحظه ای که دوربین ها
تو را گم کردند
و بشکه های غمگین
جنازه ات را پس دادند…

به مادرت فکر نمی کنم
فکر کردن به او
ضربان قلبم را بالا می برد
طوری که مدام
از خودم می پرسم
چطور زنده خواهد ماند؟

پدرت می گوید
آتنا فی ‏الدنیا حسنة
غافل از اینکه
آدمها بیمار شده اند
و همین بیماری
دنیا را به هم ریخته

هر روز اتفاقی می افتد
اتفاقی که وادارم می کند
به جزئیات فکر کنم
کودکانی که گم می شوند
مادرانی که تا آخرعمر
به دوربین ها زل می زنند

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 29, 1401

    سلام آرزو جان

    سال و قرن جدید مبارک
    مدتی نبودی و دلتنگ. بودیم
    مانند همیشه عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  2. آرزو نوری

    فروردین 30, 1401

    سلام و درود بر استاد مهربان
    سال نو بر شما مبارک باد. روزهایتان پر از شادی. روزگارتان بی غم
    دل که باشد دلتنگی هم هست. همچون ارادت من به شما که همواره پای بر جاست

  3. محمد عالمی

    فروردین 30, 1401

    درودها و مهر ادب و ارادتم 🌺
    شعر بشر دوستانه زیبایی است

  4. فروردین 31, 1401

    می‌دانی سکوت شبانه
    چه حجم بی‌تابی از تنهایی را
    بر شانه‌های شعر
    می‌نهد؟

    می‌دانی هر چه شاعرتر باشم
    هنوز
    از غم تو کوچک‌ترم؟

  5. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 8, 1401

    درودها بر شما بانوی گرامی
    ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا