🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا ابد

(ثبت: 248362) خرداد 17, 1401 

 

صدای تو را
فراموش نمی کنم
آغشته به کلمات عاشقانه ای
که می توانست ادامه پیدا کند
از خیابانها بگذرد
تا همین امروز
همراهم باشد

شگفتا!
چگونه صداها و کلمات
از واقعیت پیشی گرفتند
آنقدر که پنداشتم
دوستم داری
و تا ابد
دوستم خواهی داشت

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 17, 1401

    سلام خانم نوری عزیر

    دلتنگتان بودم
    مانند همیشه زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • آرزو نوری

      خرداد 23, 1401

      سلام و عرض ادب. لطف دارید به بنده. لطفتان مستدام باد

  2. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 18, 1401

    درود برشما
    مثل همیشه زیبا سروده اید
    🌺🌺🌺

    • آرزو نوری

      خرداد 23, 1401

      سلام عزیزم. بسیار ممنونم از لطفتون

  3. بی کسی وتنهای

    خرداد 23, 1401

    سرکارخانم ارزو نوری .بسیار زیبا ودلنشین بود ..

  4. سیاوش آزاد

    تیر 1, 1401

    سلام آغاز فصل زیبای تابستان و بلندترین روز سال مبارک باد
    سوالی از محضر دوستان می پرسم
    چرا در وصف تابستان شعر چندان گفته نمی شود و ظاهرا از آمدنش خوشحال نمیشوند و تبریک نمی گویند؟

  5. کامران عرفانی

    آبان 7, 1402

    عالی بود👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا