🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از عشق میتررررررسم!

(ثبت: 3237) بهمن 10, 1395 
از عشق میتررررررسم!

با سلام..

مدتی در سفر خواهم بود

عازم تهرانم..

یا دو هفته

یا بیشتر..

یک بند شعر کوتاه از چارپاره ام رو میذارم

و از محضر تون کسب اجازه میکنم.

.

.

.

از عشق میترسم ولی محتاج تسکینم

از مرد های هرزه  و از طالب دینم

از هفت جانی ام شبیه سگ!!!

ولی ای کاش..

امشب به جای غصه مرگ آید به بالینم

نظرها 10 
  1. بهمن 11, 1395

    درود بر شما بزرگوار همیشه دلتان شاد باشد بانو

    • سوگند صفا

      بهمن 11, 1395

      سلام و سپاس از حضورتون و خوانش شعری جناب رفیعی…

      پاینده باشید

      یاعلی

  2. آرزو نوری

    بهمن 11, 1395

    سفر بی خطر….

    • سوگند صفا

      بهمن 11, 1395

      فدای استاد خوووبم…

      عزیزی…

      خیلی ممنون از حضورت…خیلی……

      علی یارت

  3. نگار حسن زاده

    بهمن 11, 1395

    سلام نازنینم

    امیدوارم سفر خیلی خوب و شیرینی داشته باشی

    تک بند زیبایی بود

    موفق باشی

  4. جواد مهدی پور

    بهمن 11, 1395

    سلام و عرض ادب و ارادت محضر بانو صفای مهربان

    سفری خوب و شیرین  توام با سلامتی برایتان آرزومندم

    از خدای مهربان می خواهم که این سفر را برای شما آسان و دلپذیر فرماید

    امیدوارم  حتی در سفر از فیوضات معنوی و انفاس آسمانیتان ما را بی بهره نگذارید

    سوگند به صفای دلتان که آسمانی هستید و آسمانی می سرایید

    لذت می برم از اشعار دل انگیزتان

    سر بلند و پیروز باشید به مهرو عشق بانوی مهربانم

    دزود بر شما

    در امان خدا باشید

  5. فاطمه اکرمی

    بهمن 12, 1395

    سلام جانان درود زیبانگارسفرت بیخطرانشالله با خبرهای خوب برگردی مهربون موفق باشید

    عزیزم عشق پاک ستودنیست 

    این ادم که ترسناک

    ادمهایی که فقط شبیه انسانن

    ولی ادمهای خوش قلب و زلالی هم هستن که بودنشون هم صحبتی باهاشون ادم یاد خدا میندازه عزیزم الهی همیشه همراهت بهترین قلبها باشه تا دلت گرم نگاه خدا باش عاشقهای واقعی خدا که نه ظاهر وفقط باطنشون خدا رو داره عزیزم

    دلت گرم تنهاترین تنهای عالم 

    شادباشی و موفق عزیزم

  6. فاطمه اکرمی

    بهمن 12, 1395

    سلام جانان درود زیبانگارسفرت بیخطرانشالله با خبرهای خوب برگردی مهربون موفق باشید

    عزیزم عشق پاک ستودنیست 

    این ادم که ترسناک

    ادمهایی که فقط شبیه انسانن

    ولی ادمهای خوش قلب و زلالی هم هستن که بودنشون هم صحبتی باهاشون ادم یاد خدا میندازه عزیزم الهی همیشه همراهت بهترین قلبها باشه تا دلت گرم نگاه خدا باش عاشقهای واقعی خدا که نه ظاهر وفقط باطنشون خدا رو داره عزیزم

    دلت گرم تنهاترین تنهای عالم 

    شادباشی و موفق عزیزم

  7. احسان ظاهری

    بهمن 13, 1395

    سلام بانو

    حقیقت تلخی رو به زیبایی سرودید

    مثل همیشه از اشعار زیباتون لذت میبرم و سفری بی خطر براتون آرزومندم

  8. روح الله اصغرپور

    بهمن 15, 1395

    آفرین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا