🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از مار هم نشد که عصا در بیاوری…

(ثبت: 3526) اسفند 11, 1395 

از مار هم نشد که عصا دربیاوری

بی سر میان معرکه پا در بیاوری

دنبال یک تفاوت معکوس رفته ای

یک انقلاب تازه صدا در بیاوری

با رقص واژه های گرفتار هم نشد

از بزم عاشقانه عزا در بیاوری

بیهوده رفته ای و به لبخند می کشد

ذهن مخاطبین که ادا دربیاوری

پیچیده شد کلام و محال است تا ابد 

این شعر تازه را زکما دربیاوری

با کفشهای قرمز وچادر ،خدای من!!!

میخواستی که حرص مرا در بیاوری