🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از ماست كه بر ماست

(ثبت: 233154) آبان 20, 1399 

 

هركه ميل گنج دارد خشم طوفان را ببيند

هركه شيرينى بخواهد آتش كوره ببيند

هركه ترس از ننگ دارد گوشه اى تنها بگيرد

هركه آتش را بسازد در دل آتش بميرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 20, 1399

    درودها و نکو است بزرگوار
    به قول قدیمیا
    هرکی باد بکاره طفان درو میکنه
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا