🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از پدر ارثی به خوش خویی بیان

(ثبت: 250221) مرداد 27, 1401 
از پدر ارثی به خوش خویی بیان

 

بهتر از آداب نیکی در جهان
گو به ما باشد چه چیزی ای فلان

جز ادب چیزی نباشد ای عزیز
از پدر ارثی به خوش خویی بیان

ولی اله بایبوردی

25 / 05 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 28, 1401

    پند آموز و زیبا

    درود بر شما🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا