🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از گل آلود آب گیری بهره ای

(ثبت: 250664) شهریور 10, 1401 
از گل آلود آب گیری بهره ای

 

هر کجا باشی به خاطر جیفه ای
از گل آلود آب گیری بهره ای

عیب خود را رؤیتی در دیگری
گر به خواری دیگری را سخره ای

ولی اله بایبوردی

08 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا