🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسارت

(ثبت: 233152) آبان 18, 1399 

 

ما بى خبريم ز گردش اين شب و روز

در بند اسارتيم و در آتش و سوز

هربار كه خواستيم بر راه رويم

چون پاى شكسته ايم و لبها همه دوز

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    آبان 18, 1399

    سلام آقای همدانی
    ممنونم از اشتراک گذاری بزرگوار
    قلمتان همواره سبز ونویسا🙏🌸

  2. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    شادکام باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا