🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسارت مدرن

(ثبت: 216300) مهر 28, 1398 

آجرها چیده اند ,
تا دیوار بسازند , برای اسارت انسان
راهها سد شده اند ,
تا آبها مردابی شوند
ظهور خرچنگ , زیباترین تصویر است
امروز , زندانی آرمانهای شما هستم
دیروز اجداد مرا ,
به بند کشیدید
و امروز , اسارت , ارث من است
قابیل هر روز , زیباتر جلوه می کند
و هابیل را , با مخدر بی هویتی , به مسلخ می برد
امروز , طاغوت , بدون گرز و خنجر است
او دلش برای ما می سوزد
و با لبخند , ما را به میهمانی خوانده است
او برای استحاله شدن ما, بهترین روغن
زیتون به تابه ریخته است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا