🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسارت

(ثبت: 233248) آبان 28, 1399 

 

ما بی خبریم ز گردش این شب و روز

در بند اسارتیم و در آتش سوز

هر بار که خواسته ایم بر راه رویم

چون پای شکسته ایم و لبها همه دوز

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 28, 1399

    سلام و درود💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا