🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسب آهنی

(ثبت: 233530) آبان 25, 1399 

 

مانند
اسب آهنی شهر بازی
میدانم
به جایی نخواهم رسید
فقط
عمریست
گرد اسبان دیگر سواری میدهم!

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 25, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐🌺🌺🌺

  2. جواد مهدی پور

    آبان 25, 1399

    درود بر شما جناب فریادی عزیز

    زیبا ست

    زنده باشید

    💐💐💐

  3. دانیال فریادی

    آبان 25, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺سپاس از حضورتان

    • محمدرضا نعمت پور

      آبان 25, 1399

      درود بر شما
      وصف حال بسیار زیبایی بود و تلخ
      در پناه حق

      • دانیال فریادی

        آبان 27, 1399

        سلام دوست من

        ممنون از نطر لطف شما

        سلامت باشید وشاد🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  4. مازیار نژادیان

    آبان 25, 1399

    درودها

    کوتاه دردمندی بود بود و از جنس دردهای امروزی

    امید که لحظاتتان سرشار شادی باد

    💐💐💐💐💐💐💐💐💐

    • دانیال فریادی

      آبان 27, 1399

      سلام دوست من

      ممنون از لطف شما

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  5. جابر ترمک

    آبان 25, 1399

    درود
    بسیار زیباست
    🌷🌷🌷🌷👌👌👌

    • دانیال فریادی

      آبان 27, 1399

      سلام دوست من

      ممنون از لطف استاد گرامی

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا