🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 استندبای. Standby

(ثبت: 224912) اردیبهشت 1, 1399 

 

آن خدائی که جهان را سالها گردانده است

چرخشش را می تواند محو و بی سامان کند

آدمی در پیچ و تاب و رنگ رنگ این جهان

فکر می کرد بی خدا باشد ، چه بهتر می شود

ذره ای ناچیز و بی مقدار به جانها حمله کرد

یک جهانی را به استندبای ، دعوت کرده است

این شکست ماست در گردونه ی بود و نبود

شاید این انسان بفهمد ، درد را درمان کند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا