🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسطوره

(ثبت: 231256) شهریور 12, 1399 
اسطوره

 

مهم نیست زندانی گل
که گل،
ز جان،
عطر خود را پراکنده است
و او،
پاره جانِ این بنده است
و اسطورگی را
برازنده است

12 شهریور 1399

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    شهریور 12, 1399

    سلام و درود و ارادت
    استاد خراسانی عزیزم❤️🙏

    • طارق خراسانی

      شهریور 12, 1399

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  2. نسرین حسینی

    شهریور 12, 1399

    درود برشما استادگرامی
    🌹🌹

    • طارق خراسانی

      شهریور 12, 1399

      سلام و درود

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا
      🙏❤️🙏

  3. جواد مهدی پور

    شهریور 12, 1399

    سلام و عرض ادب و ارادت محضر استاد گرانقدرم جناب طارق خراسانی مهربان

    خیلی خوشحالم که بازم توفیق خواندن اشعار فاخرتان را دارم

    عالی سرودید

    دستمریزاد استاد جان

    سر بلند باشید به مهر

    دورد ها❤️💐❤️

    • طارق خراسانی

      شهریور 12, 1399

      سلام و درود بر جناب مهدی پور عزبز

      مایه ی افتخار است که آن بزرگمرد وادی شعر و ادب با قلم خود حقیر را نواخته اند

      در پناه خدا 🙏❤️🙏

  4. مینا یارعلی زاده

    شهریور 13, 1399

    درودهای بی پایان بر باباطارق خوب شعر و ادب
    مانا و نویسا و تندرست باشید گرانمهر🙏❤️🙏

  5. سپیده طالبی

    شهریور 14, 1399

    سلام و عرض ادب و احترام استاد گرانمهر
    سروه ای زیبا و تامل برانگیز بود بزرگوار
    دست مریزاد و درودتان 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا