🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسیر پنجه خودخواه انسان

(ثبت: 258912) اردیبهشت 11, 1402 
اسیر پنجه خودخواه انسان

 

اسیر پنجه خودخواه انسان
درخت و رود و کوه و ابر و باران

به روی شانه زخمی جنگل
نشسته بوسه داغ بیابان
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

نظرها
  1. محمد رضا شرعی ( شبگرد )

    اردیبهشت 11, 1402

    سلام و درود
    زیبا بود
    جسارت می کنم و تغییری کوچک می دهم

    به روی شانه ی زخمی جنگل
    نشسته بوسه ی داغ بیابان

    امیدوارم از نگاه شما هم زیباتر به نظر آید .
    سپاس

  2. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 11, 1402

    آفرین بسیار زیبا سروده اید.
    جناب کریمی ارجمند
    👏🌹🌹👏💐🌿🍃

  3. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 11, 1402

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 11, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا