🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسیر

(ثبت: 233249) آبان 29, 1399 

 

گم گشته ی امیال وجودیم همه

پیوسته به دامان سجودیم همه

یارب برسان رهائی از اینهمه درد

در خواهش یک لحظه عروجیم همه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 29, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 29, 1399

    درودها جناب مروج

    از دل می سرایید و امید که حاجت روا شوید

    پایدار باشید💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا