🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشتیاق

(ثبت: 209950) اردیبهشت 26, 1398 

هنگامه ی تماشا!
صفر تا صدنگاه
به تو!
بر بام پلک
روی پنجه های شوق بـــــــــــرمی خیــــــــــزد!

 

 

 

 

 

نظرها
  1. مریم محبوب

    اردیبهشت 26, 1398

    درودها استاد🌷

    ظریف و نغز سروده اید 🌷

    💐💐💐💐💐💐

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 26, 1398

    سلام و درود

    چقدر زیبا
    و چقدر مخاطب زیباست که نگله ها را به خود دوخته است
    کوتاه نغزی ست و بدیع
    بنظر حقیر در نوع خود شاهکاری ست

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 26, 1398

    سلام و درود

    المعناء فی بطن شاعر

    چه باید گفت:

    به اندازه درک خود اعتراف می کنم عیار شناخت آدمی از منهای صفر تا بی نهایت می باشد …

    یاد آور این جمله : ینظروا المؤمن به نور الله افتادم ،

    منظور از مؤمن انسان حقیقت بین جام جهان نماست .

    نگرش ها متفاوت است .

    زاویه دید….

    🌸🌸🌺🌸🌸

  4. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 26, 1398

    سلام و احترام محضر استاد گرانقدرم جناب رشنو عزیز

    از شعر عالی و آسمانیتان بهره مند شدم

    زنده باشید

    درود ها
    💐💐💐💐

  5. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 28, 1398

    درودها استادم

    گاه در امتداد این نگاه غمی است

    به عمق سفید کوه

    باشید و بتابید بزرگوار🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا