🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار ِ لال ِ لال

(ثبت: 3723) فروردین 4, 1396 
اشعار ِ لال ِ لال

تو با منی  همیشه به زندان  ِ یک سئوال

بی اعتنا  به اشک  ِ دو چشمان  ِ پر ملال

پر   می  زند  کبوتر   ِ عشقی   میان   ِ ما

با عقده های  مانده   بجا   در مسیر  ِ بال

تو  با   منی   بوسعت   ِ  تکرار   ِ  زندگی

اما  غریب  و  خسته  ز  اشعار  ِ لال   ِلال

چیزی بگو  به سینه ی  من  نشتری بزن

مُردم  از  این حکایت ِ احساس ِکال ِکال

تا کی اسیر  ِ این  همه  تردید  ِ  بی دلیل

تا کی  ندیم  ِ واهمه  از بغض ِیک محال؟

پُر میشوم ز خالی عشقی که مرده است

در پُشت ِاین کشاکش  ِ ما می تپد زوال

گفتی طلا  برای تو یک گنج  پر بهاست

دیگر نمانده  فرصت  ِعشقی …..بی خیال

طلعت خیاط پیشه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مسعود رستمزاد

    فروردین 4, 1396

    سلام و شبتان خدایی

    احسنت لذت بردم

  2. مسعود رستمزاد

    فروردین 4, 1396

    سلام و شبتان خدایی

    احسنت لذت بردم

  3. معصومه عرفانی

    فروردین 5, 1396

    سلام

    بسیار زیبا سرودید

  4. طارق خراسانی

    فروردین 5, 1396

    سلام و درود بر بزرگ شاعر پاک

    سعادتی ست در کنار شما بزرگواران بودن

    غزل فاخری را مهمان طبع لطیف آن بانوی اول شعر پاک بودم

    در پناه خدا شاد زی

    • طلعت خیاط پیشه

      فروردین 6, 1396

      ممنونم استاد طارق ارجمند

      حضور شما گرمابخش سفره ی قلم ماست.

      زنده باشید و شادمان در پناه  ِ حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا