🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۱۰

(ثبت: 254207) دی 2, 1401 

 

 

(۱)

دوست داشتنت،
شعری‌ست بلند.
آه!…
مگر عمرم به درازا بکشد!

 

(۲)

امشب‌ و هر شب،
دو، سه بار دوستت‌دارم‌هایم را مرور کن
نیازی به دیازپام نیست…

حالا؛
آرام به خواب!

 

(۳)

ماه را،،،
درون باغچه
–چال کردم!
فردا بر درخت خرمالو
صدها فانوسِ گس،
–آویزان بود!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود

    بسیار زیبا
    خصوصا کوتاه اول

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

    • سعید فلاحی

      دی 3, 1401

      درود بر شما استاد

      🙏🙏🙏🙏❤️

  2. صفا یغمایی

    دی 2, 1401

    درودتان
    لذت بردم
    بسیار زیبا
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا