🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۳۰

(ثبت: 256523) اسفند 2, 1401 

(۱)

روزنامه‌های (معلوم الحال)؛
تیترشان تغییر نمی‌کند؛
و اخبار آبکی‌شان
همیشه مهم‌ست!

 

(۲)

روزنامه‌های مچاله،
تیترشان
هرگز تغییر نمی‌کند؛
اخبار مهم همیشه مهم خواهند ماند!

 

(۳)

《و هو الغفور و الرحیم》
***
پس چرا
[ای شیخ!]
از آتش قهرش می‌ترسانی‌ام؟!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 2, 1401

    《و هو الغفور و الرحیم》
    ***
    پس چرا
    [ای شیخ!]
    از آتش قهرش می‌ترسانی‌ام؟!

    سلام و درود.

    آفرین🌱❤️👌👌👌👌👌❤️🌱

  2. مهدی سیدحسینی

    اسفند 12, 1401

    درود جناب فلاحی
    با آرزوی موفقیت روزافزون 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا