🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشک گل

(ثبت: 235968) بهمن 15, 1399 
اشک گل

 

اشک گل از نگاه بهاران معطر ست
چشمان باغ از غم ابر خزان تر است
ای آسمان به کوه بگو تاج سنگی ت
روشن از آتشی ست که در قلب مادر است

عادل دانشی بهمن 99

 

 

 

 

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 15, 1399

    چون همیشه عااالی
    احسنت بر شما و قلم زرین نگارتان
    🌼🍁🌸🌹

    • عادل دانشی

      بهمن 16, 1399

      سپاس خانم ترکاشوند
      روزتان مبارک🌸🌸🌸🌺🌺🌺

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 16, 1399

    💐🌷💐🌷💐🌷💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا